i love you my angel !

Ah som ni ser så hade jag och thobbe jätte kul, vet inte riktigt hur vi kom in på de klippen men vi lyckades. HAHA

Älsklingen åkte precis hem, han skulle hem och äta och sen träna och när han tränat klart så ska jag åka till honom. Så blir det sova där inatt. För imorgon är det alla hjärtans dag och det är inget tvek på att jag ska spendera den dagen med Thobias! Min kärlek! Jag älskar dig !

Sitter nu och kollar på 112- på liv och död. Ganska tråkigt program men det fins inte så mycket annat att se. Mamma, Alfons, Camilla och Joel är ute på promenad. När dem har kommit hem så blir det mat, eller mamma får laga klart den och när den e klar så blir det mat. Ganska lågiskt. HEHE.

Har ni en bra dag ? :d ♥

sååå fucking söööt och snygg är du älskling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0