jag älskar thobias sååååhääääääääääääääääär mycket ! :)

Har inget att göra, fick den dumma idéen att jag, thobbe och charlie skulle gå ut i garaget och spela pingis. Jag förlorade så det slutade med att Charlie och Thobbe spelade och jag spelade mobil spel i charlies mobil. HAHA

MEn så började min näsa rinna så jag lämade de söta killarna och nu sitter jag vid datorn och på tvn är det fotboll, pappa sa i en kvart men det kan lika väl vara en halvtimme men orkar inte tjafsa.

Några tips på något roligt man kan göra?
Bara sådär i största allmänhet? :D

Nu kommer älsklingen in, älskar han så mycket, fattar inte att jag hittat en kille som betyder så jävla mycket för mig, helt underbar är han. Han har varit speciell sen första kyssen, jag älskar han såååååååååååååå mycket !



Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/sondag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-02-13 @ 09:12:07
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0