13:52 plugg på en lördag ! :((

tjoo, helt sjukt  skön dag är det idag.
Har suttit ute i skolen sen klockan tidigt. '
Pluggat en massor.

  • Svenska. läsa/svara på frågor
  • Spanska glosor.
  • Teknik skisser.
  • Engelska. Vad har du gjort på sommarlovet?

Jap, så i alla fall så ska jag göra klart läxorna så blir det mycket mindre att göra i vecka.
Dock är det tråkigt att sitta en lördag och plugga men det är värt det.
Måste ändå vara hemma med alfons och det är skönt väder så sitter ute.

Vet inte riktigt vad som händer sen faktiskt,
mammii kommer hem om en timma ungefär.
Så jag är hemma minnst i en timma till.

Jag måste bara kommentera det igen att jag är nöjd med hur bloggen blev.
Tycker faktiskt det blev riktigt bra !
Vad tycker ni?
Ska jag behöva göra om den igen? <3

Nu ska jag fortsätt plugga!




LOVE !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0