19:43 ett frågetecken och regn..

Nu började det regna igen. Kollade precis ut genom mitt fönster. Har mys kläder på, det är dålig väder och mörkt. Kan det bli mysigare?


Känslorna finns där, men är det värt det? Att ha dig vid min sida. Jag vet att DU vill, men vill jag ? Tankar på dig finns alltid. Men.. Detta är bland det svåraste jag varit med om. Vill inte såra dig, men vill inte ljuga. Vill inte spela något spel. Vill leva i verkligheten. Kanske med dig, kanske inte.



Dagens väder har ju helt klart varit mysigt !
Det va längesen det va sånt här busväder, man märker ju att hösten är här i alla fall ! Det är bara att njuuta av regnet ! Men ååh vad jag längtar tills snön kommer ! Alla varma kläder och vantar. Jag (L) Vantar !



Nu ska jag fortsätta äta glass och snart börjar idol!

Pussssssssss !

Kommentarer
Postat av: hannagrüner

vem är han ?

smsa och säg <3

2010-09-14 @ 19:54:11
URL: http://iingetnaamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0