09:50 förkyld ! :(

Har åkt på Sveriges värsta förkylning !
Det går inte en minut utan snörrvel eller nysningar.
Ah vad kan man komma fram till av detta?
Det är HÖST och man måste ha varma kläder på sig ! :(

Idag är det dåligt väder och vi ska på Marknad !
Det blir familjen Bellring, familjen Melin
och Mormor och Morfar.
Det kommer nog lite söta bilder senare.

Ikväll skulle jag eventult till Caroline.
Men det blir nog inte så eftersom min näsa rinner :(
Ah vi får se hur denna dagen slutar helt enkelt.

Ni får jätte gärna vara sociala på sms!
Eftersom hur kul är det att åka bil till en marknad?
Eller hur kul är det att gå på en marknad?
Ja men ni förstår !

Nu måste jag fixa mig !

L O V E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0