23:40 förlåt :$$$$ <3

Nu är jag hemma efter en sjukt skön dag !
förslåt förlåt förlåt för dålig uppdatering !

Skolan va seg som vanligt.
Efter skolan träffade jag lite folk och jag och Evelina åkte till bäckebol för att jag skulle till optikern. Så nu är mina nya linser påväg.
När vi va klara där tog vi bussen till hennes mammii osv...

Det blev en mysig kväll med film och chips hos evelina helt enkelt !

Vi va även ute en sväng och träffade lite kul folk.
Men jaja, nu ska jag fortsätta kolla på film!
Sen blir det sova.

Hoppas att jag sover länge imorgon.
Bara för att njuuta av att Evelina ska jobba ;)

Jap, så är det.
GODNATT UNDERBARA LÄSARE !



Förresten så fick jag prao plats på coop !
Så om ni handlar på coop i Bäckebol vecka 41-42
så kanske ni ser mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0