22:51 förlåt igen !

Förlåt för dålig uppdatering !
Dagen har varit helt sjuk, slutade inte innan 15:20 och gick då hem till Evelina. Hennes kattkräk (förlåt för ordvalet) åt på min goda macka som jag la på bordet. Jag va borta i kanske två minuter eller något ! Jaja, sen efter det va ju mitt humör på botten !
Jag å Eve pluggade mest hela dagen , eller hon pluggade och jag spelade mobilspel. HAHA
Typ som vanligt då, men sen skulle hon till sin mormor och då åkte jag hem ist för att följa med, kände att jag va tvungen att plugga biologi.

Imorgon blir det antagligen lika dålig uppdatering.
Skolan börjar 8:00 och slutar 16:00 , det kommer antagligen något inlägg eftersom vi har trådlöst nätverk i skolan, vilket är kanon (y)
Sen ska jag till Faster Inger ett tag och hjälpa henne med lite saker.
Sen blir det mer PLUGG !

Nu har jag pluggat länge och hoppas att jag kan det mesta !

Idol står på och nu är det utröstning !
Eller vad dem kallar det !

Längtar tills det blir fredags finaler !
Då är allt som vanligt igen, helt underbart !

Nu ska jag kolla på idol och sen sova !


bilden är dampig ! :dd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0