22:32 knasig dag ! (y)

God kväll !
Dagens solstråle måste vara Matilda Wing !
Dagens bajs är brunnsbospelen !

Jaja, idag hade vi brunnsbospelen, alla klasser i hela skolan tävlar mot varandre i olika grenar och får poäng och så finns det extra poäng grenar. Sjukt tråkigt är det och kallt som fan va det !
Funderade på att ta vinterjackan men gjorde inte det, synd säger jag bara !

Efter skolan chillade jag med Eve och Ness och några till (y)

Sen blev det dans och det va sjukt kul förutom att mina knän gör sjukt ont så jag ska ta mig till läkaren någon dag ! Något fel måste det ju vara !

Nu ligger jag i alla fall i sängen och försöker lära mig fysiken ! Optik och Akustik är inte riktigt min grej .. ! Dock är det prov imorgon så vad ska man göra ! Bara att plugga !

Nu ska jag sova (a)

Pusssssssssss (L)(L)(L) <33


Kommentarer
Postat av: mattetilda

sötnos!

2010-09-24 @ 08:41:54
URL: http://slashmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0