22:13 JAG ÄLSKAR DANS !

Hemma från dansen nu !
Åååh, asso det går inte att beskriva med ord hur mycket jag ÄLSKAR att dansa. Men jag kan ju säga att det kändes att det va längesen. Inte lika vig och nu börjar träningsvärken komma. Men det va såååå värt det !

18:35 började den första gruppen , vi va samma som förra terminen. Fast det va två som hade slutat. Så i den gruppen är vi bara 9st!  Sjukt skönt för det är inte lika många som behöver fatta !
Vi dansar ju fortsättning så alla är sjukt bra !

19:40 började dans nummer 2 , där va det en helt ny grupp kände bara Matilda (min kusin).  I den gruppen va vi också bara 9 om jag har räknat rätt.
Egentligen hade vi ca 10min rast mellan danserna men jag och Matilda bara dansade hela tiden. Vi hade så sjukt kul.

Känner att mina ben och axlar gör ajaj och mitt huvud är jätte segt.

Det är till och med jobbigt att skriva detta blogginlägg !
Är verkligen helt slut !

Nu ska jag försöka plugga engelska och sen blir det
SOVA SOVA SOVA SÄNG SÄNG SÄNG !!

Puss sov så gott sötisar !

Glöm inte att jag ÄLSKAR dans !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0