22:01 dissa KRYDD å Ey !

Sängen är jätte inbjudande ! Har sån lust att bara skita i pluggandet och sova , men nej jag ska plugga klart och sen klockan 22:00 ska jag kolla på Kungarna av Tylösand.

Låter som ett sjuukt bra program så jag ska kolla länget ! Vi får se vad jag tycker om det sedan när det är slut.

Imorgon börjar skolan klockan 8, ååh jag som trodde jag började sent. BESVIKEN !

Jag ringde till coop idag men dem ville tydligen inte prata med mig.
Så imorgon blir det ett nytt försök !

Jag har faktiskt lite kläd ångest känner jag. Vet inte vad jag ska ha på mig imorgon ! Plus att min super duper underbara dans börjar imorgon ! Det känns faktiskt jätte skönt ! Längtat en hel del. Röra lite på mig.
Det segaste blir att jag ska dansa i två timmar och sen blir det sitta på en buss hem i 30min jätte skönt.. Ska kolla med Pappii fall han kanske kan vara så söt att hämta mig.


Jag bara älskar bilden såååååååååå mycket !

Måste påpeka att ordet KRYDD är så sjukt fult.
Asså den idioten som kom på det är ju helt störd.
Kyrdd finns inte  och om det skulle finnas skulle det vara en förkortning på Krydda och inte i sammanhanget att någon överdriver utan i att man KRYDDAR mat !
Hatar nästan "ordet" KRYDD lika mycket som "ordet" Ey .
Vad är meningen med att säga Ey framför en fråga?
Ungefär
Ey, vad blir det för mat?
Varför inte bara säga
Vad blir det för mat?
Eller
Du, vad blir det för mat?

JAG DISSAR "ORDEN" KRYDD OCH EY

Nu ska jag kolla på tv.
Pussheeej ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0