21:40 vem vill sitta ? ;o

Klockan är inte så mycket men jag är sjukt trött.
Hoppas på en skön nattsömn denna natten också.
Det blir iaf upp tidigt imorgon och försöka hinna fixa sig innan skolan.
Håret lär inte torka ordentligt innan jag springer iväg till skolan.. :/
Så plattången får följa med i väska så får jag fixa håret innan skolfotot.
Funderar på att ta med Systemkameran bara för att ta kort på hela klassen med den.
Hade varit lite kul.
Ska se till att stå på rätt sida så att luggen ligger åt rätt håll!
Ska ha mina klackar så att jag garanterat får stå upp !
Vem vill sitta ? INTE JAG !

Ajajaj, mina ögon går i KORS det är inte bra asso.
Hoppas att Mammii kommer hem snart!
Vill liksom ta kompis kort med Evelina men måste snacka med Mammii..

Hehe, nu blev det massa strunt prat som vanligt.


alla vet vi vad vi vill ha, men när vi väl har det så är vi inte nöjda !


Godnatt och sov så gott !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0