20:46 bilder och ännu mer fail!

Slog typ besöksrekord igår! ;o
Va det så många som va intresseare om mina failade grejer ! :o

Funderar på att sluta berätta vad som händer under mina dagar och bara berätta FAIL saker som händer i mitt liv och ladda upp bilder!

Vad tycker ni om detta? ;))

Jag får helt enkelt se vad som händer.

Det mest Failade idag måste nog varit när vi va i Skatås och orienterade.
Vi tog 6 st sånna saker och lämnade in lappen och kände oss jätte dukiga !
Men ja såklart hade vi missat 7an, ingen sa till oss att den fanns xd HAHAHA

Så ja vi fick fortsätta sådär en 30min senare -.-'

DUKTIG SOM MAN ÄR !

__________________________________________________________

Här kommer lite bilder jag hittade på denna andra datorn.










Såå nu har ni lite ögongodis !

Pusss´n !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0