20:27 skorna :d

fick önskemål om att se skorna jag gått i idag !
så här kommer en bild som är tagen alldeles bara för er !

såå där ja.

Haft en otroligt mysig eftermiddag.

Dina ord kan få mig att le så lätt.
Dina läppar mot mina betyder inget längre.
Har släpt det, men dina ord ekar kvar.
En speciell plats endast för dig,
ditt utseénde, ditt leénde, din kropp.
Men inga känslor finns kvar.
Bara som det va från början.
Vänskap ingen kärlek .
Kärleken försvann med tiden
Allt som hände, fick oss att tänka om.
Se allt på ett nytt sätt.
Vi båda har förändrats.
På både bra och dåliga sätt.
Men vänner räcker för oss.


Nu ska jag plugga, ni får ha det så bra !
Pusshej ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0