19:54 fredagsmys med familjen (L)

Tjenaa, slutade skolan klockan ett idag.
Då är det kanske konstigt att jag inte bloggat.
Men Caroline kom och hälsade på i skolan
så det blev hem till henne när jag slutat.

Dagens outfit.

kommentera inte mitt ansikte bilden togs innan jag sprang iväg till skolan.
Helt borta va jag.

I alla fall så när jag kom hem så åkte jag och mamma och handlade,
och sen började vi med maten.
Första gången på jätte länge jag är hemma en fredag och myser.


Kanon gott ! :d

Nu ska jag gå ner och kolla på tv och bara mysa med familjen.
Det kommer bli mysigt.
Finns på mobilen !



Så, ni får ha en fääät fredag kväll !
För det ska inte jag, så ni får partaaa åt mig med ;)
Nu ska jag ha myyyys !

Puss alla underbara läsare ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0