18:55 pluggplugg :o

Nyss hemma från en härlig stund i stan med Amanda, Jolin och Robert. Vi köpte paket till Caroline och vi hittade vad vi ville ha.
Nu regnar det ute och är helt grått och jag sitter i mina underbar mjuukis som egentligen är pappiiis och en stor jättetröjaa. Håller på med mitt arbete om Kristdemokraterna nu har jag skrivit sädär exakt 1027 ord och jag måste skriva ungefär en sida till för att få bättre betyg.  Så det är bara att fortsätta !

Börjar bli hungrig också men vet inte fall det är värt att göra någon mat för pappii lagar nog mat när han kommer hem. Charlie lär vara hungrig efter träningen. Kanske är dax att slå en liten plingeling till pappa.
HAHA, jaja..

Nu måste jag fortsätta plugga!

pusssss´n !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0