17:54 vatten krig och gympa !

sjukt jobbig dag i skolan.

Rudy hällde vatten på mig, eller han putte mig när jag drack vatten så jag fick allt i ansiktet.
Såklart så skulle jag hämnas och häller vatten på han men aah det va ingen bra idé av mig , det slutade med att han bar mig in på toaletten startade vetten kranen och slängde vatten i ansiktet och håret på mig.

En extra dusch bara sådär.
Trevligt trevligt.

Sen hade vi coupertestet (stavning) på gympan.
Sprang fast jag va förkyld och det slutade med att allt snurrade och jag gav upp när det va 50 sec kvar.
Sprang iaf 10 varv på 11.10 min.

Förra året när jag va helt frisk sprang jag 11 på 12 min.
Så det blir att göra ett nytt försök när jag mår bättre.

Nu blir det plugga och sova.

Pusss´n !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0