16:54 hur ska detta gå? ..

Mina fötter gör ajaj har gått i mina underbara skor sen halv åtta i morse, snacka om att foten vänjer sig vid att gå med klackar !
Men skorna är så sjukt snygga så måste ju använda dem !
Imorgon är det skolfoto !
Jaduu hur ska detta gå? ..

Va en sväng i stan och träffa Ester och sökte prao-plats.
Men nejnej, hehe skit samma palla tänka på det nu !

Ska ta och äta fördigt min sallad och köttfärspaj.
Sen blir det en lagom lång promenad med Alfons.
Det blir kanon eftersom jag gått SÅÅÅ lite idag....
Så har man gjort det ändå :pPpPpPpP

Jag e trött..
HAHA

Nu måste jag kila iväg, pussheej ! <33


Kommentarer
Postat av: hannagrüner

vi vill se dina skor du gick i ! :'D

2010-09-01 @ 17:26:34
URL: http://iingetnaamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0