14:46 helt okej liksom !

hejsan hoppsan, nu är jag hemma från skolan igen.
Skolfotot blev nog helt okej.
Det med klasssen skrattade jag som fan på eftersom en viss Adrian stoppade sitt knää i röven på mig hela tiden ! Såklart jag skrattar liksom !

Fick ett underbart sms av mamma när jag va i skolan.
Maten är klar. Det är bara att gå hem och äta när du slutat.
Ses i kväll !

Så nu har jag ätit Spagetti med köttfärssås som stod och vänta på mig !
KANON gott !

Snart bär det av mot Evelina.
Ska nog ta med kameran så att det blir lite kort !
Hehe, ni bara yeyyyyy !



Nu ska jag snart iväg, som vanligt finns jag på mobilen.
Hoppas ni alla får ha en sköön torsdag !
Puss (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0