13.37 det lönar sig .

Vad händer med världen nu för tiden ? Alla går runt och surar , vad tjänar det till ? Man ska ta vara på livsglädjen , leva livet till fullo. För en dag vänder allt , och du kommer ångra av hela ditt hjärta att du inte tog hand om det du borde gjort när du fortfarande hade tid ! Jag kan inte säga att jag vet , men en sak som jag vet är att jag njuter av livet. Tar vara på varje sekunde , och ha roligt med folk i din närhet. Så ännu en gång , varför gå runt och sura ? ONÖDIGT ! Det sägs att ingen ska vara som alla andra , men ingen är den andra lik. Oavsett om alla går i samma kläder är vi olika , olika i tänkandet och i de inre. Så lyssna , kämpa för det du vill. För i kampen kommer du finna dig själv. Ditt rätta jag , vad folk än säger så kan de inte trycka ner dig för du är den du är och det lönar sig att vara sig själv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0