08:58 busväder ! :d

Ännu en jobbig morgon.
Tror helt seriöst att jag har Sveriges värsta förkylning !
Så sjukt jobbigt, och den har krupit upp och satt sig i huvudet också.

Vädret ute idag är helt underbart !
Regn, blåst och åååh det är bara så nice!
Det blir på med regnjacka och vantar !
Så länge jag längtat efter detta !

Tappade precis ett av mina örhängen på golvet.
Nu är det borta :(
Orkar verkligen inte lägga mig på golvet och leta.
Hittar det en annan dag ist !

Efter skolan blir det plugg och måste till stan.
Ska skriva en text om kristdemokraterna.
Så måste fråga dem lite frågor.

Sen blir det sova sängsängsäng!
Tror sängen är de bästa nu för tiden !
Enda gågen på dagen jag mår bra !

Ha en underbar dag !

L O V E


Kommentarer
Postat av: lisaaa

du är så jäkla fin!

2010-09-14 @ 13:07:54
URL: http://lisaolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0