08:09 smoothie å outfit :)

Ny morgon igen, vad gör man?
Jo samma som alla andra dagar.

Men idag är det inte helt lika !
Istället för att inte äta någon frukost typ.
Så har mamma gjorde smoothie till mig !


Gottt (y)

Det blir en lång dag i skolan och sen blir det mycket plugg som vanligt.
Måste lära mig engelska glosorna.
Jag gav upp dem igår så då kanske jag borde lära mig dem idag?
Ah men nää antagligen inte.

O U T F I T !


Måste bara säga att jag ÄLSKAR mina leggins !
Massa tjejer över hela legginsen !
Dock har dem en lite konstig färg..
Så det kan bli svårt att matcha !
Men svart funkar alltid.

Vad tycker ni om mína leggins ?
Är dem inte KANON? (a)

Nu ska jag läsa andras bloggar och sen iväg till skolan.
Ha en underbar onsdag !

ååååhh imorgon är det torsdag !
Då börjar dansen ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0