vill ni ?

Hemma nu efter en härlig stund med Amanda.
Tur att man kan rymma från pluggandet ett tag men nu måste jag ta tag i det igen tyvärr.
Nu är i alla fall två saker som ska vara inlämnade denna veckan klara.
Novellen är klar och skickad till Anna.
Engelska boken är utläst och skriven om.
Känns bra, nu är det bara ett engelska prov på fredag och en so inlämning kvar.
Så nu blir det so för fulla muggar !

Vill ni läsa min novell ?
Kommentera isf, så att jag kan lägga ut den ;)
För det gör jag inte i onödan om ingen vill läsa !

Nu blir det SO !



Kyssss´n !

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill läsa!

2010-11-23 @ 18:58:37
Postat av: josefin

ja , gärna lägg ut den i delar så det inte blir så mycket på en gång ? typ en del varje dag? :D

2010-11-23 @ 19:36:23
URL: http://josefinlundineverlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0