våran klass är speciell :)

Godmorgon , detta blir en snabb bloggning eftersom att min dator snart dör.
Glömde nämligen att ladda den inatt..

Nu sitter jag och äter frukost och kollar på MTV , musiken är kanon ♥

Vet inte riktigt när jag slutar idag, vi ska till Röhsska museet i halvvklass under bild lektionen. Eftersom våran klass är den ända klassen i hela Sverige som blivit uttagna till ett projekt där vi ska få designa en egen liten glas staty som sedan ska blåsas i glas. Vi har redan varit i en glashytta och fått testa att göra ett eget glas, mitt står här hemma och ät jätte gott att dricka ur. (bild kan ni få sen) Men nu ska vi till Röhsska och jag kan tänka mig att vi ska få börja designa/rita ner våra idéer. Sedan ska våra söta skisser skickas till Småland där dem ska blåsas till glas och sen blir det utställning i Röhsska museet !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0