vad händer egentligen ?

Tjena, jag vet inte riktigt vad som händer med denna värld. Facebook tar över oss. Vilket inte är bra, jag funderar på att sluta vara inloggad där för man försvinner bort totalt.

Nu sitter jag här i sängen och har insett att datorn ska få stängas av så att jag kan tänka egenom mitt liv. Vad jag vill och hur det ska gå till. För just nu är allt bara förvirrande. Speciellt när mamma kommenterar att jag borde tänka igenom mina val och beslut då blir man lite fundersam på vad jag har gjort med mitt liv egentligen .

Igår kom jag i alla fall fram till att meningen med mitt liv är:
Att ha fel så att alla andra kan ha rätt !

Jag tror det är en bra mening, synd att man känner sig så dum bara men jag börjar vänja mig. Så mycket värre kan det ju inte bli.


Jag vill bara berätta att jag har haft en underbar helg. Alla som har varit delaktiga till att göra det så ska ha ett jätte stort tack. Jag älskar er !

Jag tror att jag börjar bli knäpp !
Det suger totalt.
Vet inte vad som händer med mig själv längre.
Jag är vilsen i mig själv.
Tur att skolan börjar imorgon.
Så att man slipper tänka så mycket på det privata.
Plus att jag ska vara med älskade Amanda imorgon.
Vilket bara gör saker och ting bättre !


lost in the forest..

GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0