bebes, ! <3

Detta kommer bli tråkigaste lördagen på länge, HAde värsta kanon planerna. Så visar det sig att jag måste vara hemma och passa hunden. Kan det bli roligare? -.-'

Ajjaaaa, Jag vaknade för några timmar sen.
Va påväg att blogga och sen helt plötsligt hade pappa brottom så vi åkte till Farmor och Farfar och hämtade en tv eftersom dem köper ny hela tiden :o Så vi tar deras "gamla".
Sen blev det en sväng till Bäckebol ´skor för att mina skor har gått sönder så jag får tillbaka dem i början på nästa vecka någon gång ! Tur det ♥

Nu är jag hemma igen och har ingen aning om vad jag ska göra. Joel , Camilla och Niclas kommer snart typdligen , hihi mysigt !

HAr jag för tråkigt går jag ut och leker i snöön eller något !
HAHA, jag glömde skriva det i mitt kvälls inlägg.

När jag var påväg hem från Ester igår så började det snööa och jag blev så sjuukt glad !
Sen när jag satt på bussen hem så va jag nära på att somna så jag glömde trycka på STOP när jag va på backaplan. HAHA men tryckte typ precis när vi kom dit men han som körde bussen fortsatte bara köra !
Men så va han så snäll och stannade mitt i vägen och släppte av mig !
Stor kärlek till denna buss chaffören (stavning) ♥
Hade inte han låtit mig gå av hade jag fått gå av i terminalen xD
En jävla omväg !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0