stycket ... (L)

Shit vad klockan bara springer iväg !
Sitter här i sängen och har tråkigt, kollat facebook typ sådär 110 gånger och försökt skriva ett blogginlägg men det gick inte bra ! Men nu försöker jag igen !

Min arm har börjat dampa, borde ta de lugnt med den har jag insett !
Annars säger den ifrån !
Så nu blir de lugna puckar, inte massa skrivande på datorn, endast med vänster !
Dock en aning jobbigare men men ...

Ni måste läsa detta stycket !

"För att jag ville träffa dig. De har jag velat länge."
Ärlighet, det som han hade tänkt köra med. Ord som gick rakt in.
Han kände sig som en slingrande, krampande idiot.
"Men varför?"
Fortfarande lika krampaktigt. Som att det var ofattbart att hon ville träffa honom.
"För att jag är nyfiken. För att jag vill veta mer. Förstå vem du är, liksom. Lära känna dig."
 
Vet inte varför men det är sjukt underbart !
Älskar meningen: För att jag är nyfiken !
Älskar nyfikenhet !
HEHE

Nu börjar snart desperate housewives !

En till ful glasögonbild !

Kommentarer
Postat av: Anonym

DH är så bra. =)

2010-11-03 @ 18:08:50
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0