trötttiiis i sängen.

Jag vet inte vad som hänt med mig men jag tror jag är påväg att bli sjuk ://
Legat i sängen sen klockan fem , det är ungefär tre och en halv timma.

Var och tog bort gipset förut också.
Det känns helt underbart att ´fingrarna är fria men lill fingret gör fortfarande ont.
Men hon sa att det kunde gör ont i ett år framöver , så vad kan jag förvänta mig egenligen ? Hon sa också att jag skulle ta det lungt llika länge som jag haft gipset. Ah i 3 veckor då. Detta innebär att jag inte får "leka boll lekar" som hon uttryckte sig.
Men jag kommer ju vara med på gympan iaf liksom. Orka lyssna på henne !

Nu ska jag fortsätta kolla på Top Model.

Puss ;*


saknar mitt blonda hår ! :((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0