såååå skoltrött !

Sitter här i skolan och har ea, är så jävla trött och jag vet att jag inte får gå hem och sova när jag slutat utan att jag måste plugga en massa.
Är så sjukt skoltrött så det finns inte !

Somnade nästan på Svenskan förut och sen när jag kom tillbaka va jag sådär lagom förbannad och bättre blev det inte nu när jag fick sms om att min prisplan gått från kompis till bas. Det innebär att jag inte kan smsa.
Jag har köpt nytt comviq kompis men ska inte tanka på innan den 26 tror jag så det är två dagar kvar.
Så svarar jag inte på sms så är det därför.

Plus att något nummer har ring till mig två gånger och är säkert för att berätta på att mina skor är klara på lagning. Så ska ringa upp det numret när jag kommer hem.

Nu slutar jag , ska ställa upp en stol HAHA och sen hem !

Pusshej !


favoritbild i repris !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0