mysig dag !

Nu är jag hemma igen. Har varit borta hela dagen. Haft en riktigt härlig dag faktiskt !
Bilder kommer senare, ska jag sammanfatta den så låter det såhär.
Åkte till thobbe , hann vara där i 2 min typ innan vi åkte och träffade Amanda och sedan tog vi bussen till Kungälv. Thobbe tränade och jag och Amanda tog en skön promenad och foto stund. Sedan åkte vi hem. Jag och Amanda åkte till henne , vi var hungriga så vi lagade tacos. Dock hade hon inte mycket hemma. Så det blev köttfärs , hårtbröd, tomater och sås. HAHA alltid något. Sedan försvann hon till dansen och då träffade jag Joel.
Ah ni hör ju själva. Inte en lugn stund.
Nu ska jag börja redigera bilderna !

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0