mycket inställda lektioner !

Nu är jag hemma från skolan , sista lektionen var också inställd !
Skulle ha haft gympa men såklart var Lasse inte där, jag börjar bli trött på att vi aldrig har gympa på tisdagar längre. Alltid är det inställt. Jag gillar faktiskt gympa !

Sista lektionen blev då Matte och vi hade flour lackning, det är så jävla äckligt ! Så jag får inte äta på en timma. Ser det ut som jag bryr mig ? NEJ.
Sitter faktiskt och äter potatisgrattäng med fläskfilé , sås och svamp.
Riktigt gott är det :o

hihih, ska träffa joel sen tror jag men han skulle träna först så jag e hemma.
Ska göra lite läxor och sånt.

Ha en fortsatt trevlig dag söta läsare !



bild i repris från hösten 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0