Lycka och Landvetter

Nu är det kväll igen.
Imorgon är det den efterlängtade Torsdagen. Det finns nog ingen dag i veckan som jag ser fram emot lika mycket som Torsdag. De som inte själv dansar inser nog inte hur mycket dans betyder för en. Jag kom fram till det att jag har dansat i ca. 6-7 år. Det är riktigt länge faktiskt ! Så imorgon ska vi ge gärnet !

Åker till Landvetter direkt efter skolan, ska förasöka blogga så mycket som möjligt.
Men systemkameran är med så det blir nog lite bilder.
Alltid något ;)

Nu ska jag stänga av datorn och plugga lite biologi och sen sova.

Sov så gott alla söta blogg läsare.
Puss ♥


Jag är lycklig när du är lycklig, men du är inte lycklig när jag är lycklig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0