jarruuu vad händer med denna värld ? xD

Det snöar fortfarande ute, helt sjukt.
Trodde faktiskt att det skulle sluta men det fortsätter.
Dock lägger det sig inte , det bara snurrar runt och runt.

Våran första lektion var inställd och efter det skulle vi har håltimma och bamba så det blev väldigt lång håltimma och det kändes väldigt onödig att gå till skolan faktiskt.
Nu ska jag ha svenska igen.
Gissa vad jag ska göra ? ;)
Skriva på min Novell.

Hehe , vi ska ha vikarie -.-'
Våran engelska lärare ska vi ha i svenska.

Seååån vill att jag ska skriva om han idag igen.
Men han ska inte få som han vill !
hihihihih BUSIGT !

Nu ska jag böra skriva !

Pusshej ! ;*



HAHAHA xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0