fredagsmys !

Kom precis hem, bestämde mig för att ha en mysig fredags kväll med familjen.
Det blir räkor och idol. Super mysigt !

Ute är det kallt som fan, varit ute sen tre ungefär.
Hunnit träffa roligt folk, först var jag med Amanda lite och vi käkade på donken och sen stack hon iväg till sin dans. Så jag åkte och handlade med pappa och sen hahahahha åkte jag tillbaka till stan och träffade Ester. Vi chillade på livet och kollade på kläder sen drog hon sig hemåt och då stack jag och träffade Joel ett tag. Mysigt som vanligt. Men sen stack vi och träffade Ester igen HAHA och nu är jag hemma. Och juste jag träffade Manibananii lite på backaplan också ! Mysigtmysigt. Nu är jag helt slut så en hemma kväll med familjen kommer bli kanon.

Mina tår har fortfarande ingen känsel och det är nog det sämsta med vintern !
Att tårna typ döööööööööööör !



Pusshej ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0