fredag igen, och håltimmaaaaaaaa -.-' men allting löser sig !

Hann inte blogga imorse, sorry för det. 
Det är ju faktiskt fredag så¨jag borde hinna det eftersom jag börjar så sent ! 
Men tiden bara försvann och jag tog även en promenad med Alfons innan skolan. Så iaf, hann nästan pracis i tid kom någon minut senare men våran lärare var också seg så spela roll. 
Min klänning är nästan klar i slöjden, den blev riktigt nice. 
Ni kommer få bild på det när den är helt klar. 'JAja, nu har jag iaf håltimma tills 13:55 sen är det engelska i en timma och sen sticker jag till Hjuvik och njuuter med folket där ! Det kommer bli kanon. 

Nu ska jag göra något annat. 
Festa lugnt bebeees !!
Varför ha ögon när man inte kan se sanningen?
Varför ha en puls när man inte vet vilken takt man ska leva i?
Varför har man en hjärna när man inte kan få fram alla lösningar på livet?
Varför ha ett stort hjärta när det är tomt?
Varför fäller jag tåren på min kind utan att veta varför?
// Thobias Johansson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0