dagens... GODNATT !

Tänk att även denna trosdagen sprungit iväg. Bra dagar är fort över.

Dagens humör: Dampig och glaad.
Dagens borde: ätaaa
Dagens frisyr: en slarvig bulle.
Dagens klädsel: svarta legins, vitt linne, blå munkjacka, jeans jacka, stor halsduk.
Dagens planer: ge gärnet på dansen och träffa matilda, vilket jag gjorde !
Dagens vill ha: pengar !!
Dagens längtan: till helgen ;)
Dagens beroende: kommentera allt å alla.
Dagens tråkigaste: SKOLAN
Dagens personer: Matilda och Isabelle. (för att hon hittade mitt halsband)
Dagens kommentar: "när du slutar med din skit så ska jag kanske börja äta mer."
Dagens låt: olika världar.
Dagens vän: Amanda och Emma.
Dagens onyttiga: ingenting.
Dagens dryck: vatten.
Dagens middag: mackor och risifrutti. HEHE
Dagens bästa: dansen!!
Dagens sämsta: dagen gick fort !

Ja, där fick ni lite information.
Nu ska jag gå ner och bortstatänderna och sen blir det sova i mitt iskalla rum i min söta säng.
Hihih.

GODNATT !

Kommentarer
Postat av: amando

JAG BLEV DAGENS VÄN :d <3

2010-11-19 @ 09:19:28
URL: http://bloggpandan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0