blogg.se dampar :/

Vet inte riktigt vad som hände med mig idag.
Har absolut inte hunnit blogga innan nu :o

Såhär har min dag sett ut:
Åkte hem så att jag var hemma kring halv tre, hackade sallad och lagade köttfärssås med pappa. Riktigt gott blev det ! Direkt när vi ätit hade jag tänkt blogga men det hann jag inte för åkte till fam Melin och tog en promenad i Bunketorp med hundarna. DET VAR KALLT !

Nu sitter jag här med en hemma gjord Latte , har även köpt chips, dipp och hackat morötter så det ska jag och mamma njuta av lite senare.
Nu ska vi kolla på någon film och sen blir det ensam mamma söker.
HAHa, sett alla program (a)

Puss sålänge.

Vet inte vad som hänt med blogg.se men det går inte att ladda upp bilder iaf ! :o

ajaa,.... hejdåå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0