17:47 sommar, sol, gothia (y)

Nu är jag hemma igen.
Blev en sväng in till Gothia med Felicia, Elvina å Ester sen träffade vi Vicktoria och Alicia (Y)
Stheeekte runt och sen träffade vi Adam.
Saknat den killen, han e go han.

Yeye, men nu är jag hemma iaf.
Joel kommer om ett tag tror jag.
Mysigt!

Om ni vill veta så har jag sjuukt tråkiigt !
Sitter här ute på trappen och lyssnar på musik.
Chattar lite och smsar.
ROLIGT ?  nooo...

HAHAHAH, nu blev allt roligt !
Det ringde en försäljare och babblade på skånska !
Fan vad jag började garva och ba nej jag vill inte ha något på ren Göteborska !
Han ba nehee.. men kans..?
Hejdå! *Klick*

Jajaa, roliga saker händer.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva,
det börjar bli kallt ute också
om ni nödvändigtvis vill veta det ?!
HAHA

Kanske åker upp till Ewe på Torsdag!
isf blir det buss i 2timmar.
ROLIGT men det blir det när jag kommer dit isf!
hehe, det är faktiskt soft,
men det är långt till Kungshamn eller vad det hette.
Det är ju upp mot smögen typ.
Men jag vill träffa min Ewelina !
Det är över en månad sen jag såg henne,
om inte mer !
6 hela fucking veckor !

Alla mina tjejuuuur är nästan borta :(
Amanda och Emma kommer hem imorgon tror jag :d
Glad för min skull, ledsen för deras!

dax att börja avrunda inlägget säger jag bara.

Alfons står här och kollar med stora söta ögon på mig, och bara kan du inte klia mig på magen. Så nu hade jag tänkt att göra det faktiskt, bara för att jag är så sjukt snäll idag ! :dd

Ha det underbart för det ska jag ha !
Kysshej ! <3


soooooooftiiish !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0