9:04 suttit 3 timmar i bil nu...

Godmorgon godmorgon ;d Klockan är tidigt och jag har varit uppe länge redan. Frågan är... Vad tycker jag om att åka bil? DET SUGER, det finns nog helt ärligt inget tråkigare än att åka bil länge. Det är så man nästan dör av tristelse ! Det är därför någon smart människa kom på mobilen så att man kan blogga och kolla facebook och smsa. Men alla sover ju nu... Pappa tycker att det fattas hjärnceller i min hjärna bara för att jag inte trodde fiskmåsar åt fisk.. Men det är inte rätt! Fiskmåsar kan liksom inte äta en hel fisk! För fiskar är större än fiskmåsar. Men jaja det får la fattas några hjärnceller dådå jag tror jag överlever. Ni får ha en underbar dag , det ska jag försöka ha iaf. Pusshej :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0