23:59 du är speciell i mina ögon !

fflååt för dålig uppdatering idag..
men dagen har varit galen !

åkte och träffade Caroline Anna Storm på backaplan
vi tog ett varv där,
dock hade jag inga pengar ...
ändå lyckades jag köpa en vit bikini överdel
och tvåå nagellack (Y)
bilder kommer imorgon !

iaf, caroline hittade nästan allt hon skulle ha (a)
iaf, så gick vi i stan i ca fyra timmar så snacka om att vi va trötta sen !
så vi åkte till hennes padre och bara chillade på livet,
kollade vm osv..

haha, sen drog jag mig hem
och nu ligger jag här i sängen och bloggar,
vet ni hur mycket jag har saknat att blogga eller.

fattar inte hur jag kunde bara sluta.
Glad att jag började igen iaf ! (L)

Nu skaa jag faktiskt sova hade jag tänkt (a)

här kommer bilder från aspööö !

kyss ååh smek !(K)

förresten, innan jag slutar skriva för idag vill jag att ni alla besöker
http://carolineannastorm.blogg.se/
bara för att den tjejen är underbar !
och faktiskt min bästiiiis (L)


mina buusungar !

sööötaaa !!!

underbart !

sanningen älskling !


yeyee, nu ska jag sova !
PUSSS (L)

Kommentarer
Postat av: bästiiis

underbrt rolig dag hulken! (y) :D

tack för allt & tack för du länka mejj ;)

du är lätt mer underbr gmn! och ohja, jag är din bästiiis! :) (L)

2010-07-14 @ 21:17:21
URL: http://carolineannastorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0