23:35 nattiinattii !

goo kväll folket , vad händer ?

jag ligger här i sängen och kvällsbloggar som valigt.

dagen har varit soft, varit med nesrine
inne på heden, ni vet gothia och sånt nu (Y)
sen träffade vi lite folk
men stack efter ett tag.
träffade Joel ist :dd <3

Kvällen va sjukt mysig, men Joel är farlig (y)
hehe, plus att hans hund är sååååå sjukt söt !
liten fluff boll :dd

haha, bra förklaring där xd
jaja, men ni fattar.
den e liten och sööt och mjuuk !
aa, en valp helt enkelt (y)

sen tog jag en snabb sväng hem te Caroline
trevligt som vanligt!

snart kommer Amandaaa och Emma hem!
jag saknar minaa tjejjuuuur !!

iaf, så ska jag försööka sova nu.
innan jag döör helt.

nii får ha en vild natt !
det ska inte jag :p

pusshej leverpasteeej!

gammal bild, men jag gillar den !


Kommentarer
Postat av: lisaolsson

fin fin fin!

2010-07-20 @ 20:38:31
URL: http://lisaolsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0