22:23 puss hej !

tjosan i trosan ! (y)

Nu har jag varit hemma ett tag !
Omg, min Amandaa är hemma igen (L)
Saknat henne MASSOR !

Iaf, så kom jag hem från Joel för ett tag sen.
Den killen är underbar !
JAG ÄLSKAR DIG!

Men så fort jag kom hem blev det packa,
för min buss går 9:10.
Amanda bejjbii ska följa med mig till bussen på morgonen (y)
Måste ju snacka med henne nu när hon är hemma!

iaf, så nu sitter jag här och skriver det kanske sista
absolut sista blogg inlägget innan söndag.
Okej, nejdå det kanske inte blir så.
Det blir nog lite bloggning på bussen imorgon.
Men iaf ! (Y)

Nu funderar jag på att göra mig iordning för att sova.
Så att jag orkar gå upp kl.7 imorgon (y)

Såå Puss på er !
Ni får ha det underbar här hemma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0