23:09 Svar på frågorna !

Linnea Hagström



Hur länge har du och joel varit tillsammans?
Svar: vi va tsm i nästan en månad, men det är slut nu.

Hur blev ni tsm ?
Svar: Lång historia, och du vill antagligen inte höra den ? kan ju fortfatta den med att vi hälsade i skolan, och sen nu på sommarlovet träffades vi på en buss så åkte jag och en kompis med han och träffa lite mer folk osv...

Har ni haft sex ?
Svar: jap

Vilken affär är den bästa du vet (rent klädmässigt)
Svar: Very moda eller Only

Går du och eve i samma skola ?
Svar: Jap det är självklart !

Vart vill du bo när du blir stor?
Svar: Alltid drömt om att bo i Malmö men nu tvekar jag ..

vilka Kända bloggar läser du ?
Svar: ingen faktiskt ..

vilka okända?
Svar: kompisars och några fler.

hur mga läsare har du ?
Svar: Lagom ;) nej men ingen riktig koll kring 30 eller så.

kan inte du göra en videoblogg ?
Svar: jag har faktiskt funderat på det, vi får se vad som händer i frammtiden (Y)

antingen eller
Göteborg-Stockholm ?
Godis eller mat ? CHIPS !
tjock eller smal
tajt rumpa eller platt ?
muskler eller smalis ?
roligt eller spontan ?
Katt eller hund ?
Barn eller djur ?
vänner eller familj ?
bloggen eller skolan ?
MVG eller VG?
Matte eller gympa ?
Piano eller flöjt




;)

1.varför gjorde du & joel slut?
Svar: För att det funkade inte och han ljög om en sak..

2. vem i din klass gillar du mest , tjej först sen kille!
Svar: Tjerna vet jag faktiskt inte , Leila tror jag,
         Killarna hmm.. Adrian tror jag för det är han jag snackar mest med.

3.va heter din bästa vän
Svar: Evelina, Caroline, Amanda, Rebecca och Johanna.

4.har du blivit kallad hora någon gång?
Svar: Ja och jag måste säga att jag i det läger förtjänade det...

5. e du nöjd med dig själv ?
Svar: Jag är inte missnöjd men alla kan vi bli bättre eller hur ? 




Linnea
(liinneasofiia.blogg.se)

vad fick dig att börja blogga?
Svar: Jag gillar att skriva, och då är bloggandet bra. 

vad tycker du om mig? :D
Svar: Du är en underbar tjej, som jag inte umgås med så mycket. Det är faktiskt synd tycker jag för vi skulle kunna bli riktigt bra vänner. Men den tiden kommer hoppas jag !

varför slutade du att blogga ett tag?
Svar: bloggandet kom i kläm här hemma.. Bråkade mycket ett tag och då blev bloggen lidande, Så därför blev det ett uppehåll. Men nu är allt mycket bättre och jag är tillbaka i bloggandet (y) 




Linneaa bjur

Vem förlora du oskulden med?
Svar: Thobbe

Hur många har du liggat med ?
Svar: 3st

vad brukar du shoppa skor `?
Svar: Mycket olika..

Gillar du beck eller wallander ?
Svar: Nej , jag har mycket svårt för att se dem :/

HUr mycket väger du ?
Svar: Jag tycker det är ganska privat men jag är så snäll och säger det. jag väger 55.. Men jag står för den jag är.

HUr lång är du ?
Svar: 172cm

Känner du ngn som har anorexia?
Svar: ja tyvärr gör jag det..

iså fall vem ?
Svar: Det kan jag inte säga för den personens skull ! 




Linnea
  (vet inte vem)

e du nöjd med dig själv?
Svar: Som jag svarade där uppe, jag är inte missnöjd men alltid kan man bli bättre och snyggare.

hur var din förra skola?
Svar: Den va bra.. vet inte vad jag ska säga faktiskt..

hur var du?
Svar: Folk säger att jag va mobbad. Det tyckte inte jag. Sen får ni tro vad ni vill. Jag va hon tjejen i mitten. Hon med glasögon. Ibland va man med "töntarna" ibland med dem "populära". Jag hade inget att klaga på. Va vän med dem flesta.


Så där har ni svar på alla era frågor. Hoppas att ni är nöjda.

Pusshaaaaj ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0