12:52 Snabbmakaroner till frukost (y)

SOL :dd

nu har jag precis ätit frukost.
haha inget att äta hemma
så det fick vli snabbmakaroner.

den smarta människan som kom på det
borde få ett jätte pris !
bästa människan helt klart !

iaf, så vet jag inte vad som händer idag.
pappa förstörde mina planer -.-'

Han och Charlie är påväg för att kolla någon match på Gothia
och jag tänkte åka och träffa Felicia, Ester och Elvina
men det blev ju inte så nu iaf..
Sen ska jag träffa Joel också.

Ikäll blir det hemma med Alfons...
inte kul men jaja, idag är det min tur.

Får se vem jag e med då.

Yeyee, nu så vet jag inte vad jag ska göra.
Funderar på att sola faktiskt,
men är inte jätte pepp på det -.-'

Men nu ska jag göra något annat faktiskt,

ni får ha en underbar dag i solen,
puss på ruuumpan ! <3


GOTT ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0