12:09 utskämmning !

Hej Hopp Gummi Snopp (i)

Ska dra mig mot Caroline snart tror jag.
Det blir nanaaa hos Amanda älsklingen inatt.
Kommer bli GALEt xd HAHA
Mycket snack liten verkstad ... ?


  dagens outfit + ljus rosa converse


skaa bjuda er på ett gott skratt !

Jag va med Evelina i Kungshamn.
Så åkte vi och handlade, vi stod där i den långa kön.
Som vilka små söta tjejer som hellst.
Så tog jag av mitt armband med dem största kulorna.
Men klantigt som det alltid blir när jag gör något, så går det sönder.
Alla kulor utan 5 ramlar ner på sten golvet.
Om ni sjävla varit med om det så vet ni hur mycket plast pärlor studdsar.
Så alla i hela kön kollade på oss, jag kollade på Evelina och så började vi as garva.
Vi kunde inte sluta skratta. Vi bara skrattade jätte länge.
Kulorna hoppade över en halv meter hög på golvet.
Så det tog ett tag innan dem slutade studdsa.
Alla jag menar ALLA kollade på oss.
HAHa, så smarta är vi.
Sen när hennes pappa och Irene stod och betalade så stod vi lite utanför.
Så kom en tant och sa något i stil med.
hur gick det med armandet.
Så jag svarade. Det borde vara bättre kvalite på dem !
HAHA, där fick vi alla oss ett gott skratt !

CAREFACE :)

pusshej !


Kommentarer
Postat av: Eve

för lyckat asså

hahahaha

förresten dom studsade väl typ 2 meter? :D

hahahah (LL)

2010-08-01 @ 17:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0