11:21 blogg i bilen (y)

Godmorgon , vaknade för ca en timma sen. Kunde inte äta frukost för har så sjukt ont i halsen. Det roliga är att det går över på dagarna men på morgonen och kvällarna kan jag knappt andas.. Lite små jobbigt , men skit samma. Nu sitter jag iaf i bilen påväg till grebbestad (stavning) blir inte någon shopping eftersom jag inte har några pengar men det kan vara lite små mysigt att gå runt i regnet och kolla i butikerna längst bryggan. Bara att gilla läget , men jag har min underbara/stora/varma regn jacka på mig så det är nice :-D haha imorgon är det söndag , då kommer jag hem. Dock sent på kvällen tror jag men iaf (y) nu får ni ha det så bra , pusspuss. Jag älskar att blogga i mobilen känns så resande :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0