16:26 We brings back memories !

ååh, vilken härlig morgon jag hade ! hehe eller inte..
Men iaf så har jag hittat min första pojkvän på facebook.
Vi va tsm när vi gick på dagis kan vi varit 5år kanske. Jag är lite glad för jag hade sjukt bra smak för killar när jag va liten i  alla fall för han är riktigt snygg nu. Han bor på samma ställe som han bodde då och ändå har jag inte träffat han på 10 år ! Ganska sjukt faktiskt. Men så började vi snacka minnen och sånt i morse på Facebook. Helt galet är det.

CAREFACE, men tänk er själva att ni varit tsm med en snygging när ni va 5år och sen träffar ni han 10år senare.? Ja men exakt där fick ni något att tänka på.

Jag tycker i alla fall att det är sten coolt ! HAha, men jag tycker ju inte samma som alla andra, det vet vi ju om..

Ikväll blir det partyy med massa folk, från början skulle vi va 4 som drog till GBG discot men nu är vi helt plötsligt 12. KANON kommer det bli ! Nu är jag ensam hemma också ;) myysiigt eller inte, nu blir det hög musiiiik !

Kysshej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0