19:41 duu e min livskraft

Du får mig att må bra,
när du kollar på mig och ler,
jag vet inte vad jag ska göra.
Jag bara njuuter.
Njuter av dig, av oss.
Din kropp nära min kropp
Dina läppar mot mina läppar.
Det är som att någon valde oss,
valde att det skulle vara vi.
Alla minnen med dig är guld värda,
när jag haft det jobbigt har du funnits där.
Alla gånger du svikigt alla gånger jag gråtit.
Så finns det ändå en lösning.
Det är du som gör mina dagar värda att leva.
Det är du som ger mig vilja att vakna på morgonn.
Men det är också du som får mig att känna mig dum.
Får mig att tänka, och fundera på saker.
Får mig att insé alla fel jag gjort ,
du får mig att känna mig dum
men ändå så älskar jag dig.
Just bara för att du inte är självklar
och att jag får kämpa för dig
det är det som gör dig så underbar.
Att du är en utmaing, en person som
man måste kämpa för att ha.
Jag vet vad jag ska kämpa för,
jag ska kämpa för dig.
BARA DIG !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0