21:43 haha ballerina är gott !

Förlåt för gårdagens dampiga inlägg.
Fick bara rå damp på en person jag känner.
HAHa, jaja jag e dampig jag vet.

Nu sitter jag här efter en underbar dag med Evelina.
Ja jag vet att jag umgås mycket med henne.
Men hon är underbar !

Nu öppnade jag ett av ballerina paketen för att vara så tjock och trycka i mig två ballerina kakor. Dem e ju bara så sjukt goda !



I alla fall så måste jag läsa 28 sidor i någon bok som heter Kort kjol .
Inte direkt jätte jobbigt men men orkar liksom inte.
Plus att den verkar helt vrickad..
Vi får se vad jag har att säga om den när jag läst klart.



ååh jag blev helt plötsligt jätte sugen på att duscha !
Men jag måste göra det imorgon bitti för annars vaknar inte jag.
Lite sådär små jobbigt faktiskt.
Jaja, jag får la stå ut tills 6:45 imorgon då klockan ringer.

Nu ska jag försöka läsa i boken..
Ni får sova helt underbart inatt för det ska jag försöka göra.
Puss på rumpan !


bild från i vintras, ser drogad ut eller något ! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0