23:28 Nrj + liseberg = KANON !

tjena alla blogg läsare, nu har jag varit på nrj osv..
ojojoj vilken underbar kväll jag har haft !

Började med att jag åkte in till stan och träffade Adam, Adam och Jesper det va såklart mysigt ! Sen åkte dem in till liseberg och då stannade jag och träffade Amanda och då åkte vi till korsvägen och träffade Emma.

Väl inne på Liseberg så gick vi mot scenen och väntade på att Evelina skulle komma och sen va det nrj in the park. Sjukt dålig stämning och dåligt ljud.. INTE OKEJ.
Det började 19 och redan kl 20.18 va det slut trodde det skulle vara mer :(

Iaf så åkte Amanda och Emma hem för att båda skulle upp tidigt men jag och Evelina stannade och drev runt och skrattade åt folk och löjlade oss som vanligt. Många har nog fått sig ett gott skratt idag när dem har sett oss.

En kille (typ 19) tappade en krona så skrek jag till han HAHA, du tappade din en krona ! FAIIL och typ gick snabbt som fan där ifrån..

Sen bestämde vi oss för att hälsa på en kompis som stod i chips hjulet, hehhe kompis och kompis, vi har sett han förut och när vi kom dit så säger  jag TJENARE  han bara men det är ju du, jag bara ja det är jag. HAHa så spelade vi lite utan att vinna så började jag med mitt söta leende att försöka fjäska till mig en chips påse vilket inte gick så bra så det slutade med att jag fick en tröstkram.  HAHA

Sen helt plötsligt va klockan tydligen 21 och då slutade han så vi fortsatte snacka med han och han ba men vänta på mig då ska bara byta om, så jag och Eve satt utanför deras omklädningsrum och väntade och sa TREVLIG HELG till alla som gick förbi.

Sen kom vakten och bara  Tjejer vi stänger nu, så va jag där med huvudet på sne och ett sött leende och sa att vi väntade på Tobias, så vi fick sitta kvar. Sen kom Tobias tillbaka så typ snackade vi lite osv..

Sen åkte jag och Eve hem och han drog vidare, ska ta och åka till Liseberg och träffa han någon dag.
Riktigt charmig prick dedär !

Sen fick jag någon Williams nummer också, ingen aning vem personen är , HAHA jaja, vi typ gick där sen han frågade om något så ssen han bara a du kan ju smsa om du vill festa eller så, så jag bara okej och så tänkte jag gå. Så han bara HALLå du har inte mitt nummer? HAHA 
Jag dog av skratt !  

Känner att det blev mycket CAREFACE snack men jaja.

Nu kom jag precis hem och då stod det tacos och väntade på mig! KANON GOTT !

Nu ska jag fixa mig och sova, nu får ha det så bra, och hoppas att ni har haft en lika mysig och rolig fredag som jag ! För det är såhär man roar sig som blondin !

Puss å godnatt !






Såå pusshej !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0