19:00 vill vi ha det såhär?

Har precis ätit hemma gjorda köttbullar, potatis och brunsås med lingonsylt ! Typ bland det godaste som finns.
Nog pratat om mat, eller nej förresten jag ska sluta äta eller försöka iaf:

  • chips.
  • ketchup.
  • godis.
  • ost.

Det kommer bli svårt , men lite utmaning blir kul. Kommer typ dö utan ketchup och ost men får försöka i alla fall. Detta innebär faktiskt att alla kommer få en ny sida av vad jag äter, inga snabbmackaroner till frukost :( man måste liksom ha ketchup då..


Ungefär såhär är mitt schema i skolan kortfattat:

  • Måndag - 9.00-16.10
  • Tisdag - 9.40-15.20
  • Onsdag - 8.00-16.00
  • Torsdag - 8.00-14.00
  • Fredag - 9.40-15.00

Ganska sena dagar men det är goa raster mellan lektionerna och såklar sovmorgon. Det kan ju inte bli så mycket bättre. Jag lär nog överleva nian trotts allt. Hehe -.-'

bilder !





jobbigt att bilderna uppladdades lite för stora, men orkar inte ändra denna gången, sorry !



Funderar på att gå ut och fota lite nu faktiskt, men e så trött så tvek på att det blir så.
Kansk blir det träffa Evelina också.
HAHA, det står i alla inlägg, kanske ska träffa evelina eller jag är med evelina.
Jjaja, men förlåt dådå. HAHA

pusss´n


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0